poniedziałek, 9 lipca 2012

497 Odmowa oceny www.malfoyihermiona.blogspot.com


Wakacje! Co prawda ja mam je od ponad miesiąca i pewnie stąd większy zapał do pracy ;)


Powód : brak odnośnika do naszej ocenialni.

Rada dla autorki – po pierwsze, zanim zgłosisz się ponownie popracuj nad grafiką, a po drugie koniecznie umieść link do naszej strony.



____

Naprawdę chciałam sobie dzisiaj ocenę napisać i miałam już pół strony, kiedy się zorientowałam, że naszego linka próżno szukać – cóż, takie jest życie.

Swoją drogą – jestem wolna!

A tak btw. możecie mi mówić per studentko! <3

2 komentarze:

  1. To ja w sprawie rezygnacji halskiej. Jeśli bym mogła do Niekonkretnej: głównie dlatego, że jej kolejka jest najkrótsza i może zdąży mnie ocenić... Do trzech razy sztuka, jak mawiają...

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy