niedziela, 1 września 2013

Podsumowanie: sierpień 2013

W sierpniu ocenę uzyskały trzy blogi. Pojawiła się też jedna odmowa. W kolejce oczekują na nas jeszcze trzydzieści cztery blogi.

Kto, ile wystawił: 
Alucardyna - 0
emilyanne - 0
Mademoiselle - 1 ocena/1 odmowa
Inna - 0
Neko-Chan - 0
Natchniony Grafoman (staż) - 0
Niekonkretna (staż) - 2

Wystawiłyśmy: 
Wybitny - - 
Powyżej Oczekiwań - 1
Zadowalający - 1
Nędzny - - 
Okropny - 
Troll - 1

~~~

Ogłoszenia parafialne :
Inna zrezygnowała z oceniania. Bardzo serdecznie dziękujemy jej za czas, który z nami spędziła i życzymy sukcesów w życiu osobistym. Jednocześnie proszę autorów blogów o informację, czy chcą się poddać ocenie napisanej przez inną oceniającą, czy może rezygnują z oceny. Będę bardzo wdzięczna.
Natchniony Grafoman korzysta z urlopu na czas nieokreślony. Czekamy z niecierpliwością na jej powrót.
Przypominam, że kolejka Mademoiselle jest zablokowana.

Jak widać mamy lenia i dotyczy to nie tylko ocen, ale także fety. Mam nadzieję, że te z nas, które wciąż podlegają obowiązkowi szkolnemu, postarają się znaleźć dla nas chwilę, a te, które już studiują wykorzystają nadchodzący miesiąc, który wciąż pachnie dla nich wakacjami.

Bardzo proszę wszystkie oceniające, które przeczytają ten post o odezwanie się do mojej skromnej osoby. Drogi kontaktu do znalezienia na mojej podstronie. Nie oczekuję wiadomości na pół strony, wystarczy nawet "pingwin".

Buziam!

4 komentarze:

  1. bez-sarkazmu.mylog.pl
    cześć, pysie,
    jak już mówiłam pod poprzednią notką (trochę by się komunikacji między oceniającymi przydało, co? :) ), chętnie poczekam aż natchniony grafoman wróci, no chyba że któraś po drodze chce mnie przygarnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skontaktuję się z Natchnionym Grafomanem i jeśli się zgodzi, to wpiszę Cię do jej kolejki. Jeśli nie, a uda mi się uporać w najbliższym czasie z blogami o wcześniejszej dacie zgłoszenia, to przepiszę Cię do siebie.
      Czy taki układ jest fair?
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. No proszę, zarażam ludzi pingwinami :) Kurczę, zastanawiam się nad tą moją obecnością na OL. Nic mi się nie chce, dosłownie :<

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy