poniedziałek, 1 lipca 2013

Podsumowanie: czerwiec 2013

W czerwcu ocenę uzyskały 2 blogi. Oprócz tego pojawiły się też 4 odmowy. W kolejce oczekuje jeszcze 38 blogów.

Kto, ile wystawił: 
Alucardyna - 1
Mademoiselle - 1 
Itlina - 0
Inna - 0 
Neko-Chan - 0
Halszka (staż) - 0

Wystawiłyśmy:
Wybitny --
Powyżej Oczekiwań - 2
 Zadowalający --
Nędzny --
Okropny --
Troll --

*** 

Drogie Panie, wystawiam podsumowanie, bo chyba nikt inny tego nie zrobi. Widać z boku, że zrezygnowałam, choć nie do końca wiem, jak to się właściwie stało. Moje "chyba" miesza, wiem i przyznaję, moja wina. Ze mną już tak jest, że raz czuję, że mam dość, a zaraz później trafia się taka Idariale (pozdrawiam :D) i przez nią nagle zachciewa mi się wystawić ocenę. No, ale może nie będę już się tu wtryniała, bo w końcu Was wkurzę i same mnie wywalicie, a tego byśmy nie chcieli.
Uzupełniłam Wam szeroką listę, bo widzę, że nikt inny tego nie robi. Toteż zwracam się z prośbą - zacznijcie. To naprawdę nie jest trudne; wystarczy skopiować jeden akapit i podmienić w nim informacje (link, nazwa oceny, autor i data). Zerknijcie, to zobaczycie. 

Niezupełnie wiem, co się dzieje z Halszką (serio, że ktoś rezygnuje ze stażu, to ja jestem w stanie zrozumieć, ale dlaczego utrudniacie tak nam życie i udajecie, że nie żyjecie, to już nie bardzo), ale mam nadzieję, że się jeszcze odezwie. 

Życzę miłych i dla OL pracowitych wakacji. A jak mnie już tu nie chcecie, to zacznijcie sami pisać podsumowania, okej? :D

15 komentarzy:

  1. Napisałam Ci już na gadu krótkie wyjaśnienie, no i usunęłam tę Twoją rezygnację z informacji. To Twoje "chyba" faktycznie miesza, naprawdę. Raz masz takie zdanie, raz takie - oszaleć można. Ale przepraszam za wprowadzenie błędu, wcale nie celowego.
    Co się tyczy sprawy szerokiej listy - na Onecie była prostsza w obsłudze. Tutaj jakoś nie mogę się zorientować, na jakiej zasadzie działa. XD
    Też się właśnie od dłuższego czasu zastanawiam, co z Halszką. Pisałam do niej maila, ale żadnej odpowiedzi nie otrzymałam od ponad tygodnia. No nic, mam nadzieję, że jednak - mimo wszystko - żyje, a nie odzywa się z jakiegoś sensownego powodu.

    Pozdrawiam,
    Madem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahahaha, mówiłam przecież, że jestem niezdecydowana :D Ej, ale jak już to zamieściłaś, to serio mogłam odejść XD
      No bo Onet sam uzupełniał, a tu trzeba HTML. Tylko że na gotowej szerokiej liście Ty nic nie musisz znać - po prostu w nawiasach masz link w cudzysłowie i tam podmieniasz link. A między nawiasami masz nazwę posta i tam sobie też zmieniasz :>
      Też do niej pisałam, bardziej na zasadzie "jeśli rezygnujesz, to nam powiedz". Choć szczerze liczę na to, że zapomniała nam napisać, że pojechała na wakacje :)

      Usuń
    2. Nie, nie. Nigdzie nie odchodzisz. :D Jesteś tu potrzebna i dobrze o tym wiesz. Jesteś naszym motorem, który nas nakręca do pracy (a przynajmniej mnie na pewno). Jeśli odejdziesz na dobre, to ja nie wierzę w lepsze jutro na OL.

      Usuń
    3. Ale strzeliłaś ogłoszenie. Co jedno, to lepsze XD Ej, Wy to jedno, ale czytelników to już pewnie wyprowadzam z równowagi - nie dość, że ciągle wystawiam jedynki (zły ze mnie człowiek), to jeszcze wciąż odchodzę i wracam :D

      Usuń
    4. A kto powiedział, że każda oceniająca ma wystawiać piątkę za piątką? Czarny charakter urozmaica atmosferę i jest nieodłączną częścią wszystkiego. :D

      Usuń
    5. Ale żeby aż tak czarny... :D

      Usuń
    6. Lepszy czarny niż szary. :D

      Usuń
  2. Wspomniana w poście na innej ocenialni. Tyle wygrać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pomyśleć, że napisałam do Ciebie tylko po to, żebyś wyciągnęła mój komentarz ze spamu... A takie złe rzeczy mi zrobiłaś XD

      Usuń
    2. "Bo to zła kobieta była...".

      Usuń
  3. Cześć! Pisałam już na czacie, ale nie wiem, jak często ktoś na niego spogląda ;) chciałam podziękować emilyanne za komentarz i powiedzieć, że będzie mi bardzo miło, jeśli oceni mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja powiem Wam, że dostałam tikokliku - to znaczy klikam tu codziennie co najmniej dwa razy (rano i wieczorem, tak dla dobra sprawy), żeby sprawdzić, czy pojawiła się nowa ocena Alukardyny ^^ Ja wiem, że to może się stać za tydzień, za dwa, lub jeszcze dalej, ale mimo to nie mogę się powstrzymać od klikania >.<

    Pozdrawiam!
    Phoe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu ledwo z Rosyji wróciła, więc chyba trochę naklikałaś się niepotrzebnie :D

      Usuń
    2. Ach! Wiedziałam, że tak będzie! XD Biedna ja.

      Usuń
    3. Oj biedna. Wyobrażam sobie Twoją radość, kiedy Alu w końcu skrobnie tę ocenę :D

      Usuń

Obserwatorzy