sobota, 9 marca 2013

559 Odmowa oceny www.yaoi-abunai.blogspot.com

Odmawiam oceny: www.yaoi-abunai.blogspot.com

Powód: Przeterminowanie bloga.

Do autorek blogów, czekających w mojej kolejce: Dziewczyny, jest problem. Będę miała wyjątkowo trudny semestr, a absolutnie minimalna średnia, jeśli chcę coś osiągnąć, wynosi 4,5. Jeśli się zgodzicie, ocenię Wasze blogi w wakacje, żeby nie robić tego po łebkach, a porządnie się przyłożyć, czego teraz zwyczajnie nie mam czasu zrobić. Jeśli zależy Wam, żeby blogi zostały ocenione szybciej, prosiłabym Was, żebyście zgłosiły się do innych oceniających. Myślę, że będzie to uczciwy układ. Proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam serdecznie i przepraszam za problem!

12 komentarzy:

  1. Miło tu widzieć jakiś post z Twojej strony, Alu... nawet jeśli to odmowa XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mogę poczekać do wakacji, na chwilę obecną mi nie spieszno. Mam tylko pytanie, czy ten termin 75 dniowy dla przeterminowanych jest w tym przypadku także aktualny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam, że padnie to pytanie - i w imieniu Alu odpowiadam, że nie. Chyba że bloga zawiesisz bądź usuniesz, bądź jeszcze nie będziesz dawała znaku życia po usilnych próbach skontaktowania się z Tobą. :>

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę, że się zgadzasz, Phoe ;]

      Usuń
    3. O, to w takim razie wszystko cacy :>

      Usuń
  3. Skąd ambicje na taką średnią? W jakiej jesteś szkole?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...ona jest na studiach, na filologi rosyjskiej (tak, Alu?) XD

      Usuń
    2. Tak ;] Na stypendium w Moskwie się szykuję...

      Usuń
    3. ...mam nadzieję, że walizkę masz dużą, Alu... tak tylko mówię, jakbyś czasem w Moskwie zorientowała się, że masz kogoś w przebraniu pingwina za towarzysza...

      Usuń
  4. Czy któraś z oceniających podjęłaby się oceny bloga z recenzjami książek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej wątpię, chyba że nasze stażystki. Ale i tak na ten moment nie można się zgłaszać :>

      Usuń
    2. Eh, no nic. Skrycie jednak liczę na to, że może któraś ze stażystek byłaby chętna.
      A o tym, że nie można się zgłaszać wiem :) Tylko mam sklerozę i gdybym dzisiaj się nie spytała to bym potem zapomniała.

      Usuń

Obserwatorzy