piątek, 1 lutego 2013

Podsumowanie: styczeń 2013

W tym miesiącu nie pojawiła się żadna ocena, za to odmowę uzyskały 4 blogi. W kolejce pozostało ich 21

Chyba nie ma sensu wypisywać zwyczajowo, ile kto ocenił, bo to zbyt wielki wstyd wszędzie wpisać 0.
Ten miesiąc obfitował w lenistwo. Sytuacja zupełnie odwrotna od tej w grudniu, kiedy wystawiłyśmy cztery oceny i żadnej odmowy. Alucardyna jest na urlopie, bo sesja, Cat ma mocny problem z czasem i dostępem do komputera, natomiast Inna... Za Inną biegam cały miesiąc, pytając o trzy obiecane oceny i, jak widać, z dość marnym skutkiem. Ale Ty, moja droga, już dobrze wiesz, co ja o tym myślę.
Mamy dwie chętne osoby na stażystki. Lena i Mademmoiselle, na które, nie ukrywam, bardzo liczę. Aktualnie wszystkie kolejki zostały zablokowane, ponieważ sytuacja nie wygląda zbyt dobrze. Ja osobiście zrobiłam porządek w kolejce i sprawdziłam wszystkie blogi. Myślę, że teraz będę robić to na bieżąco, bo niektórym niewiele brakuje do uzyskania odmowy. Mogę również dodać, że zastanawiam się nad powrotem. Na razie męczę jedną ocenę i męczę - w lutym pojawi się na pewno. 

Nowy szablon już zamówiony, nie wiem jednak, czy zamówienie zostało przyjęte. 

Tyle z mojej strony, bo naprawdę nie ma czego podsumowywać. Liczę na to, że luty wypadnie lepiej. I miło by było, dziewczyny, gdybyście odezwały się w komentarzach. Dajcie znać, że nadal tu jesteście i nadal żyjemy, a razem z nami OL!

5 komentarzy:

  1. Nie myślicie o usunięciu śniegu? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego mają usunąć, nie wiesz, że zima kończy się dopiero za niemal dwa miesiące? xd Czytaj ze zrozumieniem, em pisała, że nowy szablon jest zamówiony xd

      Usuń
    2. Agnieszko, ja też chcę wiosny, ale nie chcę robić tu żadnych zmian, dopóki nie dostaniemy szablonu/odpowiedzi na zamówienie :D

      Usuń
    3. A co, przepraszam, komu śnieg przeszkadza? Ja tam śnieg bardzo lubię i cieszę się, że jest chociaż tutaj, bo na ulicy nie ma ;]
      Sesja zabija patrzących jej w oczy, ale udało mi się ją pokona, dlatego myślę, że kiedy napiszę wszystkie prace konkursowe i nakarmię głodnego recenzenta dobrze napisanymi rozdziałami, to będę w stanie dodać jakąś ocenę. Bór mi świadkiem, że się postaram ;]
      P.S NIE obiecuję, żeby potem nie było publicznego szargania mojego dobrego imienia, że niby Alu nie dotrzymuje obietnic XD

      Usuń
    4. A ja bardzo nie lubię śniegu :<
      A co! Będę Innej szargać publicznie dobre imię, bo znowu dałam się nabrać, choć znam ją wystarczająco dobrze XD Nie żebym wierzyła w jej trzy oceny, wierzyłam, że doda jakąkolwiek. Ech :(
      Wyczekujemy Twoich ocenek, Alu :D

      Usuń

Obserwatorzy