sobota, 1 grudnia 2012

Podsumowanie: listopad 2012

W listopadzie opublikowałyśmy 8 notek, z czego 2 były odmowami. W kolejce czeka jeszcze 25 blogów.

Kto, ile ocenił: 
Alucardyna: 1
Cat: 2 (stażystka)
Inna: 2 (stażystka)
Bogini Nike: 0 (stażystka)
emilyanne: 1 (emeryt)

Wystawiłyśmy: 
Wybitny --
Powyżej Oczekiwań - 1
Zadowalający - 4
Nędzny --
Okropny - 1
Troll --

***

Na wstępie tej mniej oficjalnej części mojego pierwszego w karierze podsumowania, pragnęłabym podziękować Innej, która poinformowała mnie, że listopad ma 30 dni, nie 31.
A teraz poważniej. Moje drogie dziewczynki: Alu, Cat, Inna, Bogini Nike i emilyanne, oczywiście. Czy zdajecie sobie sprawę z tego, jak wielki wpływ mamy na atmosferę naszej ocenialnii? W tym właśnie momencie pragnę poinformować Was, że komentarze pod oceną wcale nie muszą odnosić się do oceny. Mogą być nawet bezużytecznym spamem, bezsensowną dyskusją, jeśli tylko sprawią, że na OL zawita trochę życia. Nie obawiajcie się więc rozmawiać o głupotach.
Teges, oficjalnie informuje, że nasza kochana emilyanne (ach, to samouwielbienie...) jest emerytem i jedyną rolą, jaką tu pełni, jest dbanie o porządek. Być może opublikuje jakąś ocenę od czasu do czasu (tak jak na przykład wczoraj, pod wpływem impulsu), aczkolwiek niczego obiecać nie może. Tak więc, witamy pierwszego emeryta pracującego na czarno w historii OL.
Staż Innej i Cat kończy się 5 grudnia. Przypominam, że macie do wystawienia jeszcze po jednej ocenie. Staż Bogini Nike kończy się 12 grudnia. Odezwiesz się do mnie, albo Alu? Przed Tobą jeszcze trzy oceny, a nie dajesz znaku życia.
I Alucardyna, oczywiście. Dopiero, co mi to obiecałaś, ale lepiej przypomnę, nim zapomnisz - starość nie radość, a skleroza nie boli, niestety. Tak więc: zobowiązałaś się opublikować w grudniu minimum dwie oceny <3 Liczym na Cię. 
Ach, i nim zapomnę: nabór wciąż jest otwarty

No, to chyba tyle. Wyszło przyzwoicie, czy powinnam pisać te podsumowania jakoś bardziej formalnie?

Edit. Dziewczyny, święta idą! Co powiecie na zrobienie fety, albo otworzenie Czatu OL któregoś dnia? Trzeba jakoś ożywić atmosferę! :D 

31 komentarzy:

  1. Wiecie, jak miło jest wejść na OL i patrzeć, jak ciągle się staracie, by nasza ocenialnia (właściwie to teraz już Wasza) nie upadła? Aż ściska mi się serce, kiedy widzę, jak bardzo Wam zależy. Gdy zakładałam OL, nie miałam pojęcia, że ktoś inny oprócz mnie je pokocha... Dziękuję Wam za to, kochane <3
    A tak poza tym powyższym smęceniem: jak tam Wam się wiedzie? Może przynajmniej pomogę Wam rozruszać jakoś komentarze. :PPPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Jak nam się wiedzie", kiepskie pytanie, bo wszyscy zaczną zaraz narzekać! :-D Święta idą, właściwie dzisiaj wreszcie zaczęło to do mnie docierać. Tak więc mogę Was o tym wszystkich uświadomić <3

      Usuń
  2. Emeryt Ewa. Ahahahahaaahahahahaaahahahahahaha. ;p
    Dobra, teraz poważniej... xD
    Formalnie, nieformalnie. Tobie lepiej wychodzi, gdy nie jesteś poważna. Taka prawda. :D
    Feta, czat? Czemu nie. Jestem jak najbardziej za. Trzeba w końcu wprowadzić trochę życia na OL. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No gdzie mi z tą "Ewą"? XD No i emeryt stał się mniej czarny :< W sensie... a, nie ważne.
      Okej, okej! To trzeba tylko przekonać do tego genialnego pomysłu Alucardynę! XD

      Usuń
  3. Ahahahaahahahahahahahahahaha. xD no nie mogę. Ale mam z ciebie bekę. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Apfffff! XD Agnieszko, tyle się dzieciak nastarał, żeby żadnemu czytelnikowi nie zdradzić imienia, a tu przychodzi taki bęcwał i wszystko na OL zdradza! :D

      Usuń
  4. Hahahaaaha. XD Się dziecko wkurza i ciekawe po co. ;p
    Bęcwał się cieszy. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy Ty wiesz, co to jest opcja "Odpowiedz"? XD

      Aahhhhmmmmm, pod nieobecność Alu emeryt takie rzeczy wyczynia, że chyba wreszcie wyleci na zbity pysk... Alucardyno, czekam na Twój odzew i buty też. <3

      Usuń
    2. WIem czym jest ta opcja. :D Tylko jak już Ci pisałam, trudniej jest jej używać, korzystając z telefonu. ;p

      Usuń
    3. Em, nie ma mowy, żebym się oburzała XD dzisiaj kupiłam sobie nowe glany i jestem szczęśliwa :P
      I jaką tam nieobecność, ja tu jestem i obserwuję po cichu XD
      Obiecałam?! Fuck. A że byłam pijana uznasz za okoliczność zwalniającą z przysięgi?? Nie no... obiecałam, to się postaram. Z resztą. Święta będą to i więcej czasu...
      A we wtorek mam wolne, tralalala!

      Usuń
    4. Jeeeej, nie wylecę na zbity pysk! XD Ej, podekscytowałam się tą fetą! Trolololo<3
      ...a ja we wtorek mam sprawdzian z biologi, kartkówkę z angielskiego i kartkówkę z włoskiego... Gdzie tu sprawiedliwość?XD
      Uhuhuhuhu, pijaństwo nie jest żadnym wytłumaczeniem! :D


      Apfpfpfpfp, a ja wchodzę z telefonu i nie mam tego problemu! :D

      Usuń
  5. Zdecydowane TAK dla ożywienia OL! Czat byłby wspaniałym pomysłem, feta z pewnością też. Mam tylko nadzieję, że nie skończy się na samym pomyśle. Ale Cat i tak jest do waszej dyspozycji ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uhuhuhuhuhuhuuhuuhhu, wszyscy na tak, robimy fetę, koniec i kropka <3 <3 <3 Teges, ustalimy z Alu, kiedy wystartujemy :D Chyba każda napisze po dwa odcinki, bo mało nas. Martwi mnie tylko, że Bogini się nie odzywa ;x

      Usuń
    2. Tylko zróbmy to za tydzień albo później, bo siedzę zawalona książkami i teraz nie dam rady :(

      Usuń
    3. Spoko, spoko :D Ty się lepiej bierz za ocenę, żebyś wyrobiła! XD

      Usuń
  6. Dzień dobry! Mam pytanie, do Alucardyny w zasadzie. Jestem u Ciebie pierwsza w kolejce, a ponieważ obecny szablon doprowadza mnie już do szału, zastanawiałam się, czy mogłabym go zmienić. Jeśli oczywiście zaczęłaś oceniać albo w ogóle w jakikolwiek sposób miałoby Ci to przeszkadzać, to się wstrzymam, ale pomyślałam, że nie zaszkodzi zapytać:) z góry dzięki za odpowiedź i całuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć, kobiety :D Kocham Was i nadal Was czytam, więc wiecie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochasz nas? To wracaj raz dwa! :D

      Usuń
    2. Jak będziesz za mnie pisała kolosy :D Nie no, wybaczcie, ale ja się zwyczajnie nie nadaję do wytykania ludziom błędów bo sama je sadzę jak rzepę. Poza tym nie mam teraz polskiego Worda, więc średnio.
      I czasu nie mam. I okropna jestem, wiem ;* Ale jak będzie trzeba, to pomóc mogę ;>

      Usuń
    3. Teges, oficjalnie zapraszamy na Czat OL! xD
      Oj, oj, pieprzysz trzy po trzy ;x Napisz w opisie, że nie chcesz telenoweli brazylijskich i będzie lajt XD Wbijaj czym prędzej :D

      Usuń
    4. Oficjalnie nie wiem jak będzie z czasem, bo we wtorek i środę mam kolosa, ale postaram się być xD
      O pieprzę też! Prawda :D

      Zobaczę jak będzie z biochemią, bo dopiero ją zaczynam, ale najwcześniej zgłoszę się do Was w lutym jak mi odpadną dwa duże przedmioty ;<

      Usuń
    5. Mry, mry, czekamy <3 :D Pociesza mnie fakt, że nie ma Cię tu z powodu braku czasu, a nie dlatego, że Ci się nie chce :D
      Znajdź czas, znajdź czas! xD

      Usuń
    6. Z innego powodu nigdy nie rezygnowałam :< I nigdy bym nie śmiała :>
      Tylko zanim znowu wrócę to się porządnie dokształcę i upewnię, że mam czas xD

      Usuń
  8. Cieszę się, że nie poddajecie się, tylko dalej pracujecie! 6 to przyzwoity wynik, a przecież z miesiąca na miesiąc bd coraz lepiej, prawda? ;D Trzymam kciuki!
    Emillyanne, emeryt? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, emeryt, żeby nie powiedzieć, że rencista. Długo, by tłumaczyć... Po prostu, odwalam czarną robotę.

      Usuń
  9. Praca na OL przestała być legalna, przynajmniej po części ;) Zawsze lubiłam podsumowania, a jeszcze jak takie pozytywne. Staracie się ;d jestem oczywiście z wami duchowo, trzymajcie się ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś jeszcze zechce nas odwiedzić? XD Zapraszamy na Czat OL, co tu dużo gadać! XD Nie no, wiesz, tylko ja tu robię na czarno. Dziwne, że Alu jeszcze mnie trzyma :D

      Usuń
    2. To my też możemy wpaść na czat?
      Czy raczej nie jestem mile widziana? ^ ^

      Usuń
    3. Zapraszamy wszystkich wkoło, Leszczyno, a naszą starą, niestety, ekipę to już tym bardziej ^^

      Usuń
    4. To jak się pospieszę i ksiądz mnie nie zatrzyma znów do zrobienia czegoś w kościele, to powinnam zdążyć ;D Bo mam jeszcze mszę na 19 w poniedziałek ^ ^

      Usuń

Obserwatorzy