poniedziałek, 29 października 2012

Prosto pod koła pędzącego tira

To nie ocena, nie odmowa, nie podsumowanie. Alu być może mnie za to zabije, ale nie to się już nudne robi. Ta notka to ostatnia próba ratowania OL. Alucardyna wczoraj powiadomiła mnie, że Elizz stwierdziła, iż dalej nie pociągnie, a Phantom Queen zrezygnowała ze stażu. Zostałyśmy we dwie.
Alucardyna tak po prawdzie już sądzi, że nie mamy żadnych szans. A ja... nie wiem.
REKRUTACJA. Nie obchodzi mnie ile masz lat. Ważne, żebyś pisał poprawną polszczyzną. Czym jest krytyka przeczytasz tu. Nie baw się w pisanie próbnej oceny. Po prostu napisz na moje GG: 3148594.

Czekam na odzew. Jeżeli nikt pojawi... Cóż. Alucardyna zadecyduje co dalej.


PS. Wszystkie kolejki zostają zablokowane.

17 komentarzy:

  1. Ocenicie jeszcze te blogi, które są w kolejkach? Nie ukrywam, że bardzo by mi zależało na ocenie.
    Mam nadzieję, że uda wam się jeszcze kogoś znaleźć, bo to w sumie była dobra ocenialnia. Sama się na staż nie zgłoszę, gdyż znam swój słomiany zapał i lenistwo.
    Wiem, że może to nieodpowiedni czas na przypominanie się, no ale...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...tak, to "była" jest niesamowicie motywujące.
      Co do ocen, mamy nadzieję, że się uda. Jak widać kolejka jest pełna, toteż nic nie jest pewne. Zadecydujemy wraz z Alu, ale teraz naprawdę potrzeba nam stażystów. Nie wiem co dalej.

      Usuń
  2. ocenimy wszystko do końca. A potem się zobaczy, jak znajdziemy stażystów, to może i nawet przetrwamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie ^^. Już się nie umiem doczekać oceny Niebieskich Marzeń, gdyż to jedna z twoich ocen mojego wcześniejszego opowiadania bardzo znacząco przyczyniła się do jego powstania ;).

      Usuń
  3. Trzymam kciuki, żeby się udało! :D Oceny Legilimens to najlepsza ocenialnia, po prostu :P Sama bym pomogła, ale nie uważam się za osobę kompetentną, poza tym czasami po prostu trudno mi postawić na obiektywizm :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma czegoś takiego jak obiektywna ocena. ojoj, wszyscy mówią to samo... szczerze, prosto z mostu: nie chce mi się :D

      Usuń
    2. Hm, masz rację.
      Rozumiem, ciężko pewnie jest zapanować nad taką prestiżową ocenialnią xD A co dopiero trzymać taki poziom!
      Niemniej, trzymam kciuki!

      Usuń
    3. kopa w tyłek na szczęście :D

      Usuń
  4. Trzymam za Was kciuki. Sama lubię oceniać, ale naprawdę w tym roku nie mam na to czasu. Od września nie wyrobiłam się jeszcze na termin z żadną lekturą, więc nie ma mowy o czytaniu dwóch blogów miesięcznie. Moooże, gdyby była opcja "wolny strzelec", oceniłabym coś raz na dwa miesiące, tak gościnnie, ale nie chcę przekombinować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, jak skończę "Mistrza i Małgorzatę" to pobuszuję po Waszej wolnej kolejce. ;)

      Usuń
  5. Nie uważacie, że to trochę bez sensu? Chodzi mi o ciągnięcie OL na siłę. Emilyanne, słońce, chcecie z Alu przyjąć osoby, które nawet nie mają doświadczenia w ocenianiu. Po co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za kogo Ty mnie masz? Jak zobaczę, że ktoś się nie nadaje, to go nie przyjmę, tak? Po prostu nie mamy zamiaru się poddać, bo to nie w naszym stylu. I już.
      Neko, opcja "wolnego strzelca" jest na tę chwilę warta rozpatrzenia, gdyż nasza sytuacja jest krytyczna. Zatem zapraszam ^^

      Usuń
    2. A jak chcesz zobaczyć, czy ktoś się nadaje, czy nie, skoro nie przeczytasz jego ani jednej oceny przed ogólną publikacją? Bądź co bądź na staż też trzeba się w pewnym sensie dostać.

      Usuń
    3. Dostałam się na staż i ustaliłyśmy z Alucardyną, że wyślę jej pierwszą ocenę.

      Usuń

Obserwatorzy