sobota, 1 września 2012

Podsumowanie: sierpień 2012

Wakacje się skończyły, moje drogie, a w ich ostatnim miesiącu, tj. sierpniu, oceniłyśmy tylko 8 blogów, z czego aż 4 otrzymały odmowę. W kolejce pozostało ich 37.


Kto, ile ocenił:
 
Elizz: 0 (Wróciłaś z urlopu, mam nadzieję, że spędziłaś go najlepiej jak się tylko dało. Czekam więc na porządną relację. I oczywiście oceny. :D)
Alucardyna: 0 (Pierwszy raz od naprawdę długiego, długiego czasu się nie wyrobiłaś z ocenami. :D)
Leszczyna: 2 (Gratuluję, kochanie, jestem z Ciebie niewyobrażalnie dumna)
Hardy: 0 (Niestety, tym samym postanowiłam zakończyć naszą współpracę, tym bardziej że w ogóle nie nie odzywasz...)
Niekonkretna:0 (Ale była umowa)
emilyanne: 2 (Gratulacje, słońce, ale mam taką małą uwagę. Jak ktoś słusznie zauważył, połowę Twojej oceny zajmuje pierwsze wrażenie i wygląd, a przecież wiadomo, że w opowiadaniach priorytetem jest oczywiście treść i poprawność.)


Wystawiłyśmy:
Wybitny - 1
Powyżej Oczekiwań - 1
Zadowalający - 1
Nędzny - -
Okropny - 1
Troll - -

 Szczerze mówiąc, to nie mam pojęcia, co powiedzieć - chyba po raz pierwszy coś mi się takiego zdarzyło. W każdym razie nie uważacie, że trochę mniej zaczęło nas obchodzić OL? Trzeba je postawić na nogi, tak jak za czasów jego świetności, kiedy to miesięcznie wystawiane było ponad dwadzieścia ocen! Myślicie, dziewczyny, że zdołacie coś takiego wykonać? Aha, mam dla Was małą niespodziankę. Ogłaszam taki konkurs, który będzie trwał i trwał - o ile będziecie chciały w nim uczestniczyć. Otóż kiedy w miesiącu któraś z Was wystawi największą ilość ocen, to w następnym będzie miała prawo do napisania wyłącznie jednej. Możemy się w coś takiego pobawić? :)
Chciałam jeszcze powiedzieć, że REKRUTACJA ZOSTAŁA OTWARTA, dlatego zapraszamy wszystkich chętnych do spróbowania swoich sił. A nuż się uda!
Mam jeszcze prośbę: z racji tego, że ten wygląd całkowicie mi się znudził - i pewnie nie tylko ja mam takie odczucia - postanowiłam go jakoś zmienić. Niestety, nie mam pomysłu na jaki. Może Wam coś świta w swoich główkach? Propozycje, dziewczyny, propozycję proszę!
Czas wreszcie na ostatni punkt, a mianowicie ranking na ocenialnię września. Czas znów wygrać, dziewczynki. Paluszki więc na myszki i klikać na OL! Dziękuję również wszystkim innym za głosy, to wiele znaczy dla naszego trzyletniego dziecka! :)
Pozdrawiam cieplutko i życzę powodzenia w szkole!
Wasza,

6 komentarzy:

  1. Myślę, że w roku szkolnym powinno być lepiej. W wakacje często tak jest - ja na przykład nie potrafię nic zrobić, jak mam zbyt dużo czasu. Ciężko mi się za cokolwiek zabrać. A w roku szkolnym mam tak zaplanowane wszystko, bo muszę się szybko ze wszystkim uwijać ;D
    Mogę wybrać 3 blogi z wolnej kolejki? Poproszę o mirrows-world, pamietnikdesperatki i wrong-path.
    Szkoda, że Hardy nie udało się wrócić do oceniania i nie odzywała się do nas ;(
    Ach, i zapraszamy stażystów! <3
    A co do konkursu... to w sumie idea tak sobie mi się podoba. Czasem jest tak, że parę oceniających wystawi taką samą liczbę ocen. A poza tym nagroda również nie przypadła mi do gustu... W końcu dwie oceny miesięcznie to dobra liczba, wręcz idealna. Po co robić, aby jedna oceniająca w miesiącu (tak, rozumiem, że to nagroda i tak dalej) mogła wystawić tylko jedną?

    OdpowiedzUsuń
  2. Blogi będą ocenione. Sierpień był dla mnie naprawdę tragicznym miesiącem i strasznie Was wszystkie przepraszam, ale czasami problemy przytłaczają każdego.
    Zapraszam serdecznie stażystów :>>
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak będziecie zmieniać wygląd, to na coś żywszego, czy ciemniejszego. Ten pastelowy beż/róż jest strasznie mdły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry ;)
    Taak, wróciłam i można by było opowiadać i opowiadać, ale w skrócie - super! genialnie! zajebiście! Takich wakacji jeszcze nie miałam ;) i oczywiście, byle do kolejnych, znowu :)
    A mnie się konkurs podoba, raz człowiek ma więcej czasu, kiedy indziej mniej, a i nie trzeba będzie błagać Ew o litość, tylko automatycznie pójdzie ;)
    Wspierajmy się wzajemnie dziewczyny, bo ja przeżywam jakiś kryzys w ocenianiu, w ogóle nie mam ochoty wejść na kolejnego bloga... Oby mi przeszło, szkoła pomoże ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chodzi mi o to, żebyście przynajmniej miały jakąś motywację do oceniania. Postaracie się, ocenicie więcej w jednym miesiącu, a w drugim będziecie miały trochę luźniej. Poza tym jak będzie remis, to niestety nagrody nie będzie. :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy