środa, 1 sierpnia 2012

Podsumowanie: lipiec 2012

Minął pierwszy miesiąc wakacji, lipiec, w którego trakcie oceniłyśmy tylko 9 blogów, z czego 2 otrzymały odmowę. W kolejce pozostało ich 36.


Kto, ile ocenił:

Ew: 0 (Postanowiłam odpocząć przez jakiś czas od oceniania, aby później wrócić doń z większą ochotą i zaangażowaniem)
Elizz: 1 (Poszła na urlop, więc miłego wypoczynku, słońce!)
Alucardyna: 2 (Gratulacje, kochanie!)
Leszczyna: 2 (Jestem dumna!)
Hardy: 0 (Kochanie, co się z Tobą dzieje? Odezwij się, okej?)
Niekonkretna: 2 (Mimo iż byłaś na urlopie, wyrobiłaś się, gratulacje)
emilyanne: 0 (O ile kojarzę, to umówiłyśmy się, że wystawisz więcej ocen w sierpniu, tak?)


Wystawiłyśmy:
Wybitny - 0
Powyżej Oczekiwań - 5
Zadowalający - 1
Nędzny - 1
Okropny - -
Troll - -

Cóż, właściwie to w tym miesiącu nie za wiele się działo. Szczerze mówiąc, to nic. Mam nadzieję, że sierpień będzie o wiele bardziej owocny i że wreszcie - brzydko mówiąc - "pozbędziemy się" przynajmniej połowy kolejki. :)
A tymczasem się odmeldowuję i lecę na plażę. :DD

18 komentarzy:

  1. A Ty gdzie teraz jesteś, że na plażę znikasz? ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faceta idzie szukać :DDD
      Leszczynko moja - ostatnio ci nie zazdrościłam przy 45 rozdziałach, a ja... cóż. xD obecnie mam 103 >.<

      Usuń
    2. Hah, to już wiemy, dlaczego nasza Ew "postanowiła odpocząć przez jakiś czas od oceniania" ;D Musi się teraz skupić na poszukiwaniach ^ ^
      Ojojoj, ale przynajmniej cały miesiąc masz ;D Jakieś pocieszenie jet ;3 Powodzenia życzę <3
      A jeszcze gdzieś wyjeżdżasz w te wakacje? ;D

      Usuń
    3. Ano mam. ale to średnie pocieszenie O.o
      Chciałam wybyć do Szczecina, ale nie wiem, czy mi się to uda :<<

      Usuń
    4. Hahaha, tym bardziej że ktoś obiecał przywieźć gitarzystę. :PPP Ale tak serio, przecież mieszkam w Olsztynie, dziewczynki moje drogie, wychodzę z domu i mam jezioro. :)
      Kurde, kolor czcionki mi się rozwalił... Zaraz spróbuję to poprawić.
      Współczuję Ci, kochanie, bardzo, bardzo, bardzo. Oby tylko było to ciekawe. :)

      Usuń
  2. Aaaa, miałam wyrobić się w lipcu, ale mi praca stanęła w połowie oceny -,- No, ale w sierpniu będzie okej! :D
    Weź mnie spakuj do plecaka, też chcę na plaże! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam za słowo. :P
      Okej, chodźmy więc. ;)

      Usuń
  3. Dziewczynki, co Wy na to, żeby znów wygrać ranking na ocenialnię miesiąca? :P Mamy siedem głosów, trzeba się sprężyć. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze trzeba zasłużyć, czyli oceniać xD ja jestem w trakcie, a głos już oddałam :D

      Usuń
    2. No właśnie, dzięki temu może bardziej się zmobilizujecie. :P A nuż, może i ja coś wezmę sobie z WK i też ocenię. ;)

      Usuń
    3. btw. Ew., jestem jedna wielka dupa, ale zapomniałam Ci powiedzieć, że rozdział u mnie XD
      hahahahahah "D

      Usuń
    4. Hahaha, okej. :) Nie ma to jak SPAM na OL. :D

      Usuń
    5. tak, w sierpniu oceniamy i wygrywamy ;D
      Wgl, muszę wam powiedzieć, że własnie odetchnęłam z ulgą. Przed chwilą ktoś mi się włamał na konto google. Nie miałam ani dostępu do e-amila ani do mojego bloga, który pokazywał się jako usunięty. Uratowało mnie tylko to, że miałam podany numer telefonu w razie co i pytanie pomocnicze. Od tej chwili aktualizuję na wszystkich moich skrzynkach pocztowych numer telefonu, bo to rzeczywiście działa. Gdyby nie on, mogłabym teraz siedzieć i płakać, że straciłam bloga ;D

      Usuń
    6. Wiem, jestem boska.
      LOL!
      Jak to się stało, Leszczyno? O.o

      Usuń
  4. Dziewczyny, mam taki problem. Mam już prawie gotową tą cholerną ocenę i przełączam sobie na następny rozdział, a tu bum, blog nie istnieje. Wiem, że z Onetem wiecznie są problemy, ale... błagam, powiedzcie, że Wam to działa:
    http://avengers-milosc-i-zemsta.blog.onet.pl/
    Jak nie działa, to szlag mnie trafi O.o

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam drogie Panie xD Wpadłam zobaczyć jak wam się tu wiedzie beze mnie. Mając jako alternatywę naukę biologii, zaczęłam coś pisać i przypomniałam sobie o OL. Widzę, że trochę was przytłacza ilość chętnych, a liczba ocenionych blogów wcale nie jest imponująca, ale komu się chce przed komputerem siedzieć w wakacje.
    Na pocieszenie wam powiem, że oddałam na was głos w rankingu na ocenialnię miesiąca. Tak z sentymentu ;)
    Życzę zapału i sił do oceniania.
    Morgana

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy