środa, 31 października 2012

Tak więc, ten tego...

Tak jak w tytule, post praktycznie o niczym. :D
Chciałam się z Wami oficjalnie przywitać, tak jak zrobiła to Kyoyama. Zresztą, na poprzedniej ocenialni, gdy został ktoś przyjęty na staż, to witał się z innymi w takiej właśnie notce.
No więc, siema wszystkim! ;p
Postanowiłam się zgłosić na staż, by pomóc OL w wyjściu z dołka. Mam nadzieję, że w końcu wróci do normy.
No, to w sumie tyle chciałam przekazać, a teraz zabieram się za ocenę.
Do napisania! ;3

12 komentarzy:

  1. Acha, więc to ty jesteś tą tajemniczą nową stażystką, która ma doświadczenie? Głupie pytanie, pewnie, że to ty. Pff...
    W każdym razie witam i skaczę pod sufit, bo nie jestem sama :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tajemnicza nowa stażystka, która ma doświadczenie, fajnie to brzmi i już mi się podoba. ;D
      Doświadczenie, jak doświadczenie, zdobyłam je poprzez pisanie na dwóch ocenialniach. ;p A teraz jak na to patrzę z perspektywy czasu, to myślę, że dobrze zrobiłam, gdy po raz pierwszy zgłosiłam się do ocenialni, bo teraz to procentuje. xd
      W każdym razie miło mi Cię poznać, inna jestem, a dokładniej Aga. :D

      Usuń
    2. Mi również miło cię poznać :). Jestem Ala.

      Usuń
    3. ... mamy jeszcze jedną tajemniczą stażystkę, której to opisu właśnie wyczekuję :D

      Usuń
    4. Wiem, że są dwie, ale o drugiej nie napisałaś, że ma doświadczenie (albo nie umiem czytać ze zrozumieniem oO).

      Usuń
    5. o.0
      Ciekawe, któż to taki. :D

      Usuń
  2. To tylko ja - mała, zwykła Cat bez doświadczenia. Justyna jestem, miło mi. Mam nadzieję, że dobrze będzie się nam pracować razem ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. emi się cieszy :D mam tylko nadzieję, że ludzie ponownie zaczną się zgłaszać, wtedy już będziemy całkowicie na prostej drodze :D

      Usuń
    2. Nawet kolejka się przerzedziła (poza tą Alucardyny) :D. Przynajmniej wizualnie. Ale jutro moja kilometrowa ocena zostanie w końcu wysłana do szefowej.

      Usuń
  3. Cieszę się, że jednak nadal są chętni rekruci;) Mam pytanie - czy mogę liczyć, że "dyktator" zostanie przejęty przez Alucardynę, czy raczej nie? Wątek został tak brutalnie przerwany, że nie mam bladego pojęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gotowe. z tym, że kolejka Alu jest bardzo długa :D oj, biedulka :D

      Usuń

Obserwatorzy