sobota, 11 sierpnia 2012

506 Odmowa oceny www.this-could-be-heaven.blog.onet.pl

Odmowa oceny : www.this-could-be-heaven.blog.onet.pl

Przepraszam autorkę bardzo serdecznie, ale nie jestem w stanie podjąć się tego zadania. Żałuję.
Powody?
Przeraża mnie ilość rozdziałów, zwłaszcza, że jestem obecnie zupełnie niezorientowana w treści mangi, co budzi we mnie psychiczny dyskomfort. Naprawdę, doceniam to, że piszesz w taki, a nie inny sposób (czyli tak, jak dla laika), ale nie jestem w stanie wykrzesać z siebie ani trochę entuzjazmu. Napisałam wstęp przeszło dwa tygodnie temu i od tego czasu zaglądałam na blog co jakiś czas, czytałam po kolei notki, ale nie mogę się zmuszać.
Ocena powinna być w jakiejś mierze obiektywna, a moje obecne podejście byłoby dla Ciebie krzywdzące, dlatego pozwalam sobie Ci tego oszczędzić.
Inną sprawą, jest błąd jaki popełniłam zaznaczając, że mogę ocenić opowiadanie związane z mangą Bleach - otóż okazuje się, że jestem w tym wypadku tak wyczulona na naruszenie kanonu, że nie potrafię przełknąć pewnych innowacji.
Nie pomaga też blog.onet, który sprawia, że aby przeczytać tekst jestem zmuszona go podświetlać, ponieważ w innym wypadku jest niewidoczny.

Jeszcze raz przepraszam.

16 komentarzy:

  1. Dlaczego nie rzuciłaś tego bloga w wolną kolejkę? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co ogarnęłam nawet jak go wrzucam, to muszę napisać odmowę O.o

      Usuń
    2. Serio? Ja też o tym nic nie wiem... Po co przerzucać w WK skoro się pisze odmowę?

      Usuń
    3. "12) Każdy oceniający może odmówić wystawienia oceny, podając przy tym powód, oraz zgłosić chęć przeniesienia Twojego bloga do Wolnej Kolejki." ? O.O

      Usuń
    4. Jest przecinek przed "oraz", co oznacza dwuskładniowość zdania, tj. że oceniający może odmówić oceny, ale podać przy tym powód oraz może również przenieść blogi do WK. :)

      Usuń
    5. Kochanie, powiedz mi jeszcze, dlaczego nie oceniasz według kolejki?

      Usuń
    6. Pewnie się nie powinnam wtrącać, bo w sumie osobą postronną jestem, ale może to właśnie lepiej, jeśli wypowiem się, jak to widzi ktoś postronny;)

      oraz - spójnik łączący słowa i zdania równorzędne, wskazując je jako występujące równocześnie (za wikisłownikiem), czyli raczej byłabym za tłumaczeniem Niekonkretnej, że powinna odmówić+przenieść do wolnej kolejki. Jeśli chodzi o przecinek zaś, osobiście interpretowałabym go jako zamknięcie wtrącenia. Żeby uniknąć nieporozumień, lepiej byłoby chyba zamiast spójnika "oraz" użyć "lub".

      Jeśli się wymądrzyłam lub przekroczyłam swoje kompetencje, to przepraszam, ale chciałam po prostu pomóc;) a jeśli czegoś nie zrozumiałam i nie o to w ogóle chodziło, to mnie zignorujcie;) pozdrawiam!

      Usuń
    7. Poziom dyskusji przewyższa moją inteligencję, więc wypadałoby zamilknąć, ale i tak wtrąłęąęce swoje siedem groszy i powiem, że najlepiej byłoby zmienić zapis tego punktu w regulaminie, żeby nie było już więcej nieporozumień XD

      Usuń
    8. Ew, Niekonkretna. ocenia według kolejki, z tym że ty jej nie uzupełniłaś ;D U mnie jest ten sam problem - ja właśnie piszę ocenę szepty-w-sepii, choć są u mnie na drugim miejscu, bo pierwsze miejsce już oceniłam, a Ty musiałaś przeoczyć to, kochana ;)

      Usuń
    9. Ew, dzieci-boga -granic zostały przeze mnie ocenione w lipcu. Poza tym prosiłam, żebyś mi zablokowała już kolejkę, pamiętasz? :>

      Usuń
    10. Elle - masz rację, przecinek jest przed "oraz", bo to zakończenie wtrącenia, aczkolwiek odpowiada on za podzielenie zdania na dwie części, tak jak mówiłam. Jest to zdanie współrzędnie łączne, np. Mam ochotę pójść do kina oraz pojeździć na rowerze. Tutaj więc chodzi o to, że i można wystawić odmowę, i przenieść blog do WK. :)

      Naprawdę? Kurde, przepraszam Was bardzo, już poprawiam!

      Usuń
  2. Hej,
    dziękuję za podjęcie próby. ^ ^ Zdaję sobie sprawę, że TCB Heaven to istny kolos. Chyba sama bym nie podołała z oceną czegoś takiego. Dlatego nie ma za co przepraszać. =D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam!
    Chciałabym powiadomić Emilyanne, iż zmieniłam adres bloga z www.sukcesja.blog.onet.pl na www.sukcesja-chiyo.blogspot.com.
    Mam nadzieję, iż nie będzie to żadnym utrudnieniem i pozdrawiam ciepło,

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie, to szkoda - co prawda nie czytałam TCBHeaven, ale miałam przyjemność poczytania innych opowiadań Neifile. Według mnie, dziewczyna pisze naprawdę dobrze, miło się czytało. :)


    Cześć dziewczyny, jak się macie? :) Jak wakacje, jak nastroje?



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, kochanie, ale się cieszę, że się wreszcie odezwałaś! Tęsknimy za Tobą! :D
      U mnie dobrze, chociaż nie mogę uwierzyć, że już 16 sierpnia... Matko, niedługo szkoła i matura ;/ A jak tam u Ciebie? :)

      Usuń

Obserwatorzy